Hiromi-gmama’s diary

好きなことを勝手に書くブログ♡

teacher ノーマ♡

先生 Nice to meet you

先生 What's your name?

私 Good evening

私 It's Hiromi!

先生 What do you do for work?

私 I am the owner of a nightclub.


先生

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

all right!
It's been a while no see.

I remembered

ꉂꉂ(∀ᵔ*)haha

Hiromiiii

It's been a long time no see.

 

思い出したらしい

職業で私を。

 

f:id:Hiromi-gmama:20210206205635p:image

 

オンラインの先生との最初の会話(笑)

 

ノーマ先生は

楽しくて

(○゚∀゚)ガハッ∵∴って笑うから好き♡

 

1ヶ月ぶりの

ノーマ先生でした。

 

また指名しよう(*•̀ᴗ•́*)👍